MWC Barcelona és l’esdeveniment més influent del món per a la indústria de la connectivitat. És on les empreses líders mundials i els pioners comparteixen el lideratge més recent sobre la progressió i el futur de la connectivitat. I és el millor lloc per crear oportunitats de xarxa amb influents de la indústria mòbil i tecnològica.
En aquesta edició, i seguint en la línia de suport a l’economia digital i la innovació que du a terme el Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori, la participació al pavelló del Govern de Catalunya serà gratuïta. La Generalitat de Catalunya, un any més, dona suport a les empreses, entitats i centres tecnològics catalans del sector de les solucions i tecnologies mòbils perquè puguin participar en el MWC Barcelona 2022 que tindrà lloc del 28 de febrer al 3 de març en el recinte Gran Via de la Fira de Barcelona. En aquesta edició, la Generalitat de Catalunya disposarà d’un espai dins de la Fira destinat a les empreses i els centres tecnològics catalans expositors perquè puguin presentar els seus desenvolupaments tecnològics, productes i serveis. D’entre totes les sol·licituds rebudes, se seleccionaran 50 entitats que disposaran dels avantatges següents:
Requisits Els requisits que han de complir les empreses o centres per poder participar en l’estand de la Generalitat de Catalunya al MWC Barcelona 2022 són:
Criteris per seleccionar les empreses Els criteris per seleccionar les empreses o centres que participaran en el MWC Barcelona 2022 són els següents:
Inscripcions La inscripció per participar en la convocatòria s’ha de fer en aquest enllaç Per formalitza-la, haureu de seguir detalladament els passos que s’indiquen al web. El tancament de la convocatòria serà el dilluns 15 de novembre de 2021. Trobareu els requisits, els criteris de selecció i més informació de la convocatòria en aquest enllaç. ? Us esperem al MWC 2022!
|
|
Noticia publicada originalmente en: |
Esto también te puede interesar
Entrevista al Chat GPT (contesta el propi Chat)26th Mar 2023
149 millones para ciberseguridad en 15 comunidades autónomas26th Mar 2023
Només una tercera part de les contractacions i promocions a les TIC són per a dones25th Mar 2023
Dalí Cibernético en Barcelona24th Mar 2023
La economía digital representa el 22,6% del PIB español24th Mar 2023
Estamos muy cerca de cerrar la brecha de conectividad en España24th Mar 2023