Amb motiu del Dia Mundial de les Telecomunicacions, Internet i la Societat de la Informació -que aquest any centra la seva atenció en el paper que les Telecomunicacions i les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) han de jugar a l’hora de garantir un envelliment saludable-, l’Associació Catalana d’Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat), el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) i Ones Associació Catalana d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació (GrausTIC) organitzen la següent jornada emmarcada dins les activitats de la Unió Internacional de les Telecomunicacions (ITU) per celebrar aquesta efemèride.
Tenint en compte que la tendència demogràfica que caracteritzarà el segle XXI serà l’envelliment de la població mundial (per primera vegada en la història de la humanitat els majors de 60 anys superen els menors de 5), cal sensibilitzar sobre l’important paper que tenen les tecnologies digitals a l’hora d’ajudar les persones a mantenir-se sanes, connectades i independents tan físicament, com emocional i financera.
Ho faran amb un panell d’experts de primer nivell amb els quals tindrem l’oportunitat de debatre i intercanviar punts de vista.
Lloc: Recinte Firal Gran Via – Hall 4 – Entrada Est (Paralel Room Cybersecurity Congress)
Consulta el programa aquí.
Inscripció gratuïta a través del següent enllaç (places limitades)
*Tots els inscrits rebran un CODI D’INVITACIÓ per registrar-se a l’IOTSWC (imprescindible per poder accedir a aquesta activitat). Aquest registre (Expo Pass) dona dret a gaudir de l’àrea expositiva de l’IOTSWC i el BCN Cibersecurity Congress (del 10 al 12 de maig), a assistir a totes les conferències programades el 12 de maig i a visitar l’àrea expositiva de la fira audiovisual ISE (del 10 al 12 de maig).
Esta noticia se publicó originalmente en: SMART CATALONIA
Esto también te puede interesar
Entrevista al Chat GPT (contesta el propi Chat)26th Mar 2023
149 millones para ciberseguridad en 15 comunidades autónomas26th Mar 2023
Només una tercera part de les contractacions i promocions a les TIC són per a dones25th Mar 2023
Dalí Cibernético en Barcelona24th Mar 2023
La economía digital representa el 22,6% del PIB español24th Mar 2023
Estamos muy cerca de cerrar la brecha de conectividad en España24th Mar 2023