Jordi Puigneró: “Per millorar les accions TIC del Govern necessitem indicadors que ens permetin avaluar-les i estem avançant en aquesta línia”
El secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital, Jordi Puigneró, i el president del Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno), Jordi William Carnes, van presentar, en el marc del Mobile World Congress 2017, el conveni de col·laboració signat entre la Generalitat i el CTecno per impulsar el Baròmetre (l’estudi de referència del sector TIC que realitza anualment aquesta entitat) i per a la creació de l’Observatori TIC de Catalunya, que ha d’aglutinar tota la informació rellevant del sector.
Durant la seva intervenció, Jordi Puigneró va agrair a CTecno “la tasca que està duent a terme des de fa vuit anys prenent el pols del sector de forma independent, rigorosa i professional, cosa que ens permet disposar d’un Baròmetre consolidat”. Segons Puigneró, amb l’acord de col·laboració signat entre la Generalitat i CTceno es fa un pas més enllà per crear un observatori permanent al llarg de l’any que permetrà agregar més indicadors i dades sobre el sector i ajustar les accions del Govern a les necessitats i preocupacions dels actors TIC de Catalunya. En aquest sentit, Puigneró va recordar que “el que no es pot mesurar no es pot millorar, i per tant, per millorar les accions TIC del Govern, necessitem indicadors que ens permetin avaluar-les, i estem avançant en aquesta línia”.
Per la seva banda, Jordi William Carnes també va agrair al Govern “la confiança i el reconeixement que suposa per al CTceno l’encàrrec de crear aquest Observatori TIC”, que amplia l’abast i el contingut del Baròmetre incidint en els reptes i recomanacions detectats al darrer informe, com ara la necessitat de crear una eina que aglutini i concentri tota la informació rellevant del sector i esdevingui repositori únic i de referència de totes les dades TIC de Catalunya.
.
.
.